Karriere hos BMW Financial Services

BMW Financial Services er BMW Group’s eget finansieringsselskab og har mange års erfaring med finansiering af BMW og MINI. BMW Group har et globalt salgsnet, der dækker 140 lande.

I Danmark udføres salg og service af otte autoriserede forhandlere og 17 serviceværksteder. Grundlaget for BMW Groups succes har altid været ansvarsbevidsthed og langsigtede løsninger. Derfor er miljømæssig og social bæredygtighed i hele værdikæden en integreret del af koncernens strategi.

BMW Financial Services har kontor i Sydhavnen i København og beskæftiger 15 medarbejdere.

 

Great Place to Work

Det er med stor stolthed, at vi har modtaget den officielle Great Place to Work certificering hos BMW Financial Services og BMW Danmark.

“’JOY’ har altid været hjertet og sjælen i BMW Group – det er drivkraften for vores medarbejdere. Vores mission er at brede glæde i den mobile verden, men det er vores medarbejderes dedikation og passion, som skaber glæde på arbejdspladsen! Glæden forener os og gør os stolte på en særegen måde, der adskiller os fra andre arbejdspladser. Det er det, der virkelig gør os til et Great Place to Work!”

Du kan læse mere om certificeringerne her:
BMW Financial Services Denmark
BMW Danmark

Ledige stillinger:

Studentermedhjælper

Har du planer om en fremtid inden for salg og marketing. Og måske et ønske om at det skal være i bilbranchen og/eller den finansielle sektor. Så er du måske vores nye studentermedhjælper hos BMW Financial Services Denmark A/S.

Om BMW Financial Services

BMW Financial Services er BMW Group’s eget finansieringsselskab og har mange års erfaring med finansiering af BMW og MINI. BMW Group har et globalt salgsnet, der dækker 140 lande.
I Danmark udføres salg og service af otte autoriserede forhandlere og 17 serviceværksteder. Grundlaget for BMW Groups succes har altid været ansvarsbevidsthed og langsigtede løsninger. Derfor er miljømæssig og social bæredygtighed i hele værdikæden en integreret del af koncernens strategi.
BMW Financial Services har kontor i Sydhavnen i København og beskæftiger 15 medarbejdere.
Vi er meget stolte af, at vi i 2021 er blevet Great Place to Work Certificerede. Læs evt. mere her

Om jobbet

Som studentermedhjælper i Salg og Marketing vil du få føling med hele produktporteføljen samt forståelse for hvert produkts kunderejse. Vi har brug for en der ikke er bange for tal og elsker Excel. Som en del af Salg & Marketing teamet vil du få en bred vifte af opgaver, både indenfor forberedelse af forskellige finansielle tilbud/beregninger, og du vil også blive en del af opfølgningen på kampagner og forhandlerinformation.

Opgaver kunne f.eks. være:

  • Beregning af leasingtilbud
  • Forberedelse af præsentationer med bl.a. salgsopfølgning og KPI oversigter
  • Vedligeholdelse af konkurrentanalyse
  • Forberedelse og udsendelse af informationsbreve
  • Diverse rapporteringer ved måneds afslutning
  • Support ved opdatering af nye priser (fra priskalkulationer til hjemmeside)
  • Generel opdatering af hjemmeside, diverse rettelser, nye kampagner, billeder på finans-bmw.dk og finans-mini.dk
  • Opdatering og vedlighold af vores kundeportal Mine sider
  • CRM kampagne opsætning/overvågning – kendskab til CRM systemer og emailmarketing vil være en fordel
  • Monitorering af diverse platforme, kundeundersøgelser of analytics på div hjemmesider mm

Om dig

Vi glæder os til at byde velkommen til en studerende, der har sans for detaljen, er skarp til både ord og tal samt besidder gode analytiske evner. Du er ikke er bange for at tage fat, og har et godt humør. Du er i gang med en længerevarende uddannelse, hvor retningen ikke er afgørende, da det vigtigste for os er, at du kan blive hos os i en længere periode.

Vi tilbyder et alsidigt job i en travl og spændende virksomhed, og din arbejdsindsats bliver en vigtig del af den fortsatte succes. Stillingen er normeret til 15-20 timer ugentligt. Send venligst din ansøgning og CV til job@bmw.dk, mærket ”Studentermedhjælper Financial Services”.

Evt. spørgsmål til stillingen kan rettes til Signe Winther på telefon 20574205. Vi glæder os til at høre fra dig senest 7 juli 2021.

Ansættelsen er med start 1. august eller hurtigst muligt herefter.